TYTUŁ: 90-minutowy menedżer. Lekcje z pierwszej linii zarządzania AUTOR: David Bolchover; Chris Brady TYTUŁ: Fitness - historia - organizacja - zarządzanie AUTOR: Dorota Opoka TYTUŁ: Marketing sportowy - Szanse Możliwości Zagrożenia Korzyści - I Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dzień Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu AUTOR: Henryk Mruk TYTUŁ: MARKETING SPORTU AUTOR: Andrzej Sznajder TYTUŁ: Marketingowo o sporcie III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu Książka + płyta CD AUTOR: Praca zbiorowa TYTUŁ: Menedżment usług - skrypt dla młodych przedsiębiorców AUTOR: Alfred Sosgórnik TYTUŁ: Negocjacje i podejmowanie decyzji w sporcie AUTOR: Kazimierz Przygoda TYTUŁ: O publicznych wystąpieniach - Treść wykładów z przedmiotu public relations AUTOR: Piotr Godlewski TYTUŁ: O umiejętnościach i osobowości menadżera sportu, jego publicznym wizerunku oraz ceremoniale sportowym AUTOR: Bogusław Ryba TYTUŁ: Ocena opłacalności i ryzyka komercyjnych inwestycji sportowych AUTOR: Zbigniew Pawlak ; Andrzej Smoleń TYTUŁ: Organizacja kultury fizycznej - teoria i praktyka - Tom II Struktury organizacyjne AUTOR: Lech Jaczynowski TYTUŁ: Podstawy organizacji i zarządzania instytucjami sportowo-rekreacyjnymi AUTOR: Bogusław Ryba TYTUŁ: Poradnik psychologiczny menedżera sportu AUTOR: Marzanna Herzig TYTUŁ: Profesjonalizacja i profesjonaliści w zarządzaniu sportem AUTOR: Janusz Klisiński TYTUŁ: Sport & Business III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu Książka + płyta CD AUTOR: Praca zbiorowa TYTUŁ: Sport - erystyka - zebrania - szkolenie AUTOR: Kazimierz Przygoda TYTUŁ: Sprawność zarządzania organizacją sportową - Studia i Monografie nr 70 AUTOR: Gabriel Łasiński TYTUŁ: Techniki organizatorskie w teorii i praktyce kultury fizycznej - podręcznik dla studentów wychowania fizycznego AUTOR: Lech Jaczynowski TYTUŁ: Tzw sprawa bosmana z polskiej perspektywy. Sport i prawo AUTOR: red.Andrzej Szarc TYTUŁ: Ubezpieczenia osobowe i majątkowe w sporcie AUTOR: Ryszard Józef Stangreciak TYTUŁ: Widowisko sportowe w telewizji Widowisko sportowe i audiowizualna relacja z niego jako dobra chronione w świetle prawa prywatnego AUTOR: Krzysztof Wojciechowski TYTUŁ: Wstęp do psychologii zarządzania sportem Wydanie II poprawione rozszerzone uzupełnione AUTOR: Marzanna Herzig TYTUŁ: Wybrane zagadnienia organizacji i zarządzania AUTOR: Stefan Marczyk; Wiesława Marczyk TYTUŁ: Zarys socjologii zarządzania sportem AUTOR: Kazimierz Doktór TYTUŁ: Zarządzanie AUTOR: Alfred Sosgórnik TYTUŁ: Zarządzanie finansami instytucji sportowo - rekreacyjnych AUTOR: Marta Pastwa TYTUŁ: Zarządzanie i kierowanie w grach zespołowych AUTOR: Ryszard Panfil; Krzysztof Paluszek TYTUŁ: Zarządzanie marketingiem w organizacji sportowej AUTOR: Kazimierz Perechuda TYTUŁ: Zarządzanie obiektami sportowo-rekreacyjnymi AUTOR: Bogusław Ryba TYTUŁ: Zarządzanie pływalnią krytą AUTOR: Renata Popek TYTUŁ: Zarządzanie produktem klubu sportowego AUTOR: Ryszard Panfil
|